Goodstore Header

Bel Mij Terug
 Goodstore Facts!

Goodstore facts

Goodstore 31 webshops

Garantie en defecten

Wij lossen het altijd voor u op.

Bij Goodstore vinden wij het belangrijk dat u lang plezier heeft van onze producten. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat het product dat u besteld heeft niet naar behoren functioneert. Dit kan bijvoorbeeld veroorzaakt worden door een fabricagefout of door schade tijdens transport. Aangezien dit zaken zijn die buiten uw macht als klant liggen, bieden wij altijd 2 jaar lang garantie op onze producten.  

Ook voor defecten aan een bestaand product staan wij voor u klaar. Ons streven is dat uw probleem wordt opgelost en onze klanten tevreden zijn. Daarom bieden wij altijd de service dat u persoonlijk wordt gebeld of gemaild door één van onze productspecialisten.

 

Mocht u een fabricagefout, defect of schade tijdens transport hebben geconstateerd, vragen wij u om het volgende te doen: 


Stap 1: Maak één of enkele foto's van uw product zodat wij kunnen zien wat precies het probleem is.

Stap 2: Stuur uw foto's naar klantenservice@goodstore.nl en vermeld daarbij wat u precies heeft geconstateerd.

Stap 3: Een medewerker van Goodstore neemt contact met u op om een pick-up & return te regelen voor uw defecte product en een afleverdatum in te plannen voor een nieuw product ter vervanging. 

Bel Mij Terug

Pinrollen Actie

 Goodstore Facts!

Goodstore facts

Goodstore 31 webshops

Gebruik van deze website betekent dat je onze algemene voorwaarden accepteert.

Copyright 2017 Goodstore Netherlands B.V. Tel 070-3070400